Program jest w trakcie wdrożenia, przepraszamy za niedociągnięcia.

Witamy Cię w programie lojalnościowym "Zbieraj punkty - kupuj taniej". Poświęć kilka minut na zapoznanie się z zasadami działania, a następnie ruszaj zdobywać swoje punkty.

Każdy zarejestrowany Klient może przystąpić do Programu Lojalnościowego i odbierać kody rabatowe (vouchery zakupowe) za zebraną ilość punktów.

Za co możesz otrzymać punkty? To proste:

1. Zarejestrowanie konta klienta w sklepie - 100 pkt

2. Każde opłacone i wysłane / odebrane zamówienie - 1pkt za każde wydane 10zł

3. Dodanie opinii o zakupionym produkcie na stronie produktu - 50 pkt

4. Dołączenie do opinii własnych zdjęć zakupionego produktu - 20 pkt / zdjęcie (maksymalnie można dodać 2 zdjęcia do każdej opinii produktu)

Każda opinia powinna być uzasadniona – opinie złożone z 1 lub kliku słów nie będą zaakceptowane np. „polecam”, „produkt ok”,  „podoba mi się” itp.). Dodanie kilku opinii o takiej samej treści nie będzie akceptowane. Prosimy również w okienku opinii nie wpisywać reklamacji - w takim przypadku prosimy o kontakt: kontakt@ekoahimsa.pl

Zebrane punkty możesz w każdej chwili przekształcić w bon rabatowy na swoim koncie klienta. Każde 10 pkt = 1 zł.

Sklep ekoahimsa.pl zastrzega sobie prawo do zmiany zasad programu lojalnościowego.

FAQ

Założyłem konto już wcześniej, co zrobić?

Jeśli już wcześniej założyłeś konto, dokonałeś zakupów, a na Twoim koncie nie ma punktów, napisz do nas na kontakt@ekoahimsa.pl, a rozwiążemy ten problem!

Jak długo ważne są punkty?

Punkty pozostają na Twoim koncie przez 365 dni od momentu przyznania.

Regulamin korzystania z programu lojalnościowego

  1. Koniecznym do skorzystania z Programu Lojalnościowego jest posiadanie Konta Klienta.
  2. Z programu mogą skorzystać Klienci zalogowani do Konta Klienta w trakcie dodawania produktów do Koszyka, którzy najpóźniej przed złożeniem Zamówienia zalogowali się na Konta Klienta.
  3. Klient, który spełni wyżej wymienione warunki po zapłaceniu zamówienia uzyska punkty, które może wymienić na bon dzięki któremu przy kolejnych zakupach będzie mógł dokonać zakupu Produktów za obniżoną Cenę. Aktualną liczbę uzyskanych punktów lub posiadanych bonów Klient może sprawdzić samodzielnie po zalogowaniu na Konto Klienta. 
  4. W celu skorzystania z punktów należy zalogować się na Konto Klienta i w zakładce Program lojalnościowy informujący o zasadach skorzystania bonu za zebrane punkty, których Cena może zostać pomniejszona z wykorzystaniem bonu. Właściciel zastrzega sobie prawo do publikacji listy Produktów objętych Programem Lojalnościowym.
  5. W przypadku odstąpienia od umowy kupna lub wystąpienia innych okoliczności zobowiązujących Sprzedawcę do zwrotu uiszczonej przez Klienta Ceny, naliczone za zawarcie danej umowy punkty zostaną odjęte od liczby punktów przyznanych Klientowi do tej pory. W przypadku, w którym punkty zostały zamienione na bon, bon traci ważność.
  6. Przyznane punkty Klient może wykorzystać w ciągu 365 dni od daty ich uzyskania. Po upływie tego terminu punkty wygasają, a Klient traci możliwość ich wykorzystania. 
  7. Bon przyznawany w zamian za punkty nie może zostać zbyty/darowany lub w jakikolwiek inny sposób przekazany na rzecz innego Klienta.
  8. Bony oraz punkty zebrane w ramach Programu lojalnościowego nie mogą zostać wymienione na środki finansowe.



Produkt dodany do listy życzeń