Humble Brush, Bambusowa szczoteczka do zębów...
Humble Brush, Bambusowa szczoteczka do zębów...
Humble Brush, Bambusowa szczoteczka do zębów dla dzieci, UltraSoft, różowa
Humble Brush, Bambusowa szczoteczka do zębów dla dzieci, UltraSoft, różowa

Humble Brush, Bambusowa szczoteczka do zębów dla dzieci, UltraSoft, różowa

12365
Mamy to:)
18,00 zł
Brutto
Wysyłka w 48h

Bardzo miękka bambusowa szczoteczka do zębów dla dzieci, różowa.

Wersja dla dzieci - włosie Ultra Soft i ergonomiczna rączka.

  • Koszt wysyłki
  •  

    Szczoteczka Humble Brush wykonana jest w 100% z bambusa pochodzącego ze zrównoważonej gospodarki leśnej.

    Włosie wykonane jest w nylonu-6 z Dupont.

    Opakowanie jest przyjazne środowisku, zarówno pudełeczko, jak i indywidualne opakowanie szczoteczki w środku wykonane jest z materiałów nadających się do recyklingu. Możesz je wyrzucić do organicznych odpadków. 

    Z każdej sprzedanej szczoteczki fundujemy wsparcie w projektach prozdrowotnych na całym świecie. Wspieramy dzieci w profilaktyce i edukacji higieny jamy ustnej.

    1 Przedmiot

    Wszystkie produkty The Humble Co. charakteryzują się niezmiennymi wartościami. To właśnie połączenie tych cech jest wyjątkowe i wyróżnia produkty The Humble Co.

    Wartości produktów firmy Humble Co. (Humble Ps):

    • Produkty dla zdrowia / dobrego samopoczucia, które poprawiają jakość życia poprzez poprawę wyborów i nawyków dotyczących stylu życia. (Zapobieganie)
    • Produkty premium z procesem produkcyjnym i efektem końcowym, które dają konsumentowi poczucie posiadania produktu najwyższej jakości. (Premium)
    • Innowacje oparte na faktach, które są i są popierane przez profesjonalistów, aby dać konsumentom pewność, że dokonają zmiany. (Profesjonalny)
    • Ekologiczna produkcja, pakowanie i utylizacja produktu przy jak najmniejszym wpływie na środowisko. (Planeta)
    • Odpowiedzialna społecznie dystrybucja produktów pomagających najbardziej potrzebującym - zarządzana przez Humble Smile Foundation. (Ludzie)
    • Opowiadanie historii prostym i prostym językiem jako podstawa komunikacji z konsumentami w celu łatwej i znaczącej identyfikacji z marką. (Prostota)
    • Rentowność jako mechanizm napędzający wzrost i wpływ, przy jednoczesnym utrzymaniu konkurencyjności i komfortu produktów w koszyku przeciętnego konsumenta. (Zysk)
    Produkt dodany do listy życzeń

    Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.