Hip - lista produktów

Markę HIP najlepiej przedstawi jej założyciel – innowator i projektant Richard Smiedt.

„Nasza zależność od jednorazowych opakowań z tworzyw sztucznych dawno przekroczyła bezpieczną granicę i wymaga pilnej zmiany zachowania konsumentów. Tworząc piękne i modne przedmioty, zachęcamy do przyjmowania nowych nawyków ograniczających konsumpcję jednorazówek oraz czerpania radości z produktów wielokrotnego użycia. Stworzyliśmy markę HIP, ponieważ doceniamy wkład, jaki my wszyscy możemy wnieść, aby doprowadzić do wielkich zmian.”

Amerykańska marka Hip, wykorzystując materiały takie jak przetworzony plastik wydobyty z oceanu i słoma pszeniczna oraz włókno bambusowe, stara się aby metody produkcji i same produkty były jak najbardziej zrównoważone.

Korzystając z tych materiałów, Hip planuje zwiększyć świadomość i popyt na zbieranie odpadów zaśmiecających nasze oceany. Celem Hip jest zmiana postrzegania plastiku w przemyśle konsumenckim i AGD jako produktu jednorazowego użytku. Zamiast produkować nowy plastik z paliw kopalnych, dajmy miliardom funtów plastiku, który już istnieje na świecie, drugie życie. Obecnie oceany zaśmieca ponad 5 bilionów kawałków plastiku, czyli 150 milionów ton.

Co roku do oceanów trafia do 8 milionów ton plastiku. Przewiduje się, że produkcja i zużycie tworzyw sztucznych podwoi się w ciągu najbliższych 10 lat. Jeśli tak się stanie, do 2050 r. plastiku w oceanie będzie więcej niż ryb.

Mniej
Produkt dodany do listy życzeń
Produkt dodany do porównania

Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.