Hip - lista produktów

Markę HIP najlepiej przedstawi jej założyciel – innowator i projektant Richard Smiedt.

„Nasza zależność od jednorazowych opakowań z tworzyw sztucznych dawno przekroczyła bezpieczną granicę i wymaga pilnej zmiany zachowania konsumentów. Tworząc piękne i modne przedmioty, zachęcamy do przyjmowania nowych nawyków ograniczających konsumpcję jednorazówek oraz czerpania radości z produktów wielokrotnego użycia. Stworzyliśmy markę HIP, ponieważ doceniamy wkład, jaki my wszyscy możemy wnieść, aby doprowadzić do wielkich zmian.”

Amerykańska marka Hip, wykorzystując materiały takie jak przetworzony plastik wydobyty z oceanu i słoma pszeniczna oraz włókno bambusowe, stara się aby metody produkcji i same produkty były jak najbardziej zrównoważone.

Korzystając z tych materiałów, Hip planuje zwiększyć świadomość i popyt na zbieranie odpadów zaśmiecających nasze oceany. Celem Hip jest zmiana postrzegania plastiku w przemyśle konsumenckim i AGD jako produktu jednorazowego użytku. Zamiast produkować nowy plastik z paliw kopalnych, dajmy miliardom funtów plastiku, który już istnieje na świecie, drugie życie. Obecnie oceany zaśmieca ponad 5 bilionów kawałków plastiku, czyli 150 milionów ton.

Co roku do oceanów trafia do 8 milionów ton plastiku. Przewiduje się, że produkcja i zużycie tworzyw sztucznych podwoi się w ciągu najbliższych 10 lat. Jeśli tak się stanie, do 2050 r. plastiku w oceanie będzie więcej niż ryb.

Mniej
Produkt dodany do listy życzeń

Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.