W przypadku, gdy zamówienie nie będzie spełniać Państwa oczekiwań, Konsument ma możliwość zwrotu zakupionego towaru w terminie 14 dni od daty jego otrzymania. Prosimy o zwrot towarów nieużywanych, czystych,"pozbawionych zapachu" (np. kremy, perfumy). Prosimy o odsyłanie towarów w oryginalnym opakowaniu.
Ograniczenie prawa do odstąpienia. Wyjątek nr 5. Towary zapieczętowane
Wyjątek dotyczący wyłączenia prawa do odstąpienia od umowy w przypadku rzeczy zapieczętowanych, których nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli konsument otworzył opakowanie. Np.: bielizna osobista, końcówki do szczoteczki elektrycznej, maseczki, podpaski wielorazowe, kosmetyki.
Art. 38 ustawy o prawach konsumenta Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów: 5) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;.
ZWROT
Zapakowane i odpowiednio zabezpieczone produkty należy odesłać na adres:
Ekoahimsa, ul. Królewskie wzgórze 23/27, 80-283 Gdańsk
Informujemy, że nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do Sklepu za pobraniem.
Jeśli jest taka możliwość, do przesyłki prosimy dołączyć dowód zakupu oraz wypełniony formularz zwrotu. Formularz zwrotu można także przesłać mailem na adres: kontakt@ekoahimsa.pl.
Formularz zwrotu można pobrać tutaj.
Pieniądze za zwrócony towar zwracane są w przeciągu 24h po otrzymaniu przez nas przesyłki oraz zaakceptowaniu zwrotu.
Prosimy o staranne pakowanie zwracanego towaru w sposób, który uchroni go przed uszkodzeniem bądź zniszczeniem podczas transportu. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy, chyba że nie został o niej właściwie poinformowany (art. 34 ust. 4). Nadmierne użycie bądź uszkodzenie produktu skutkuje prawem sprzedawcy do obciążenia konsumenta kosztami za zmniejszenie wartości zamawianego produktu. Przyjmuje się, że klient może dokonać sprawdzenia produktu w takim stopniu, w jakim mógłby to zrobić w tradycyjnym sklepie.
Towar, którego zwrot nie zostanie uznany (np. odesłany po wymaganym terminie), będzie odesłany na koszt Konsumenta.
W razie odstąpienia od umowy umowa jest uważana za niezawartą. Sklep zwraca Kupującemu wszystkie otrzymane od Kupującego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Kupującego sposobu dostarczenia innego niż najtańszy, zwykły sposób oferowany przez sklep) niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym sklep został poinformowany o prawie odstąpienia od umowy przez Kupującego.
Koszty odesłania towaru ponosi Konsument.
REKLAMACJA
Po wypełnieniu protokołu, otrzymasz drogą mailową plik PDF. Prześlij go nam na kontakt@ekoahimsa.pl. Skontaktujemy się z przewoźnikiem i zajmiemy się resztą. Poinformujemy Cię o wszczętym postępowaniu w ciągu 2-3 dni roboczych.
Formularz reklamacji do pobrania: PDF