W przypadku, gdy zamówienie nie będzie spełniać Państwa oczekiwań, Konsument ma możliwość zwrotu zakupionego towaru w terminie 14 dni od daty jego otrzymania. Prosimy o zwrot towarów nieużywanych, czystych,"pozbawionych zapachu" (np. kremy, perfumy). Prosimy o odsyłanie towarów w oryginalnym opakowaniu.

ZWROT

Zapakowane i odpowiednio zabezpieczone produkty należy odesłać na adres:

Ekoahimsa, ul. Królewskie wzgórze 23/27, 80-283 Gdańsk

Informujemy, że nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do Sklepu za pobraniem.

Do przesyłki należy dołączyć dowód zakupu oraz wypełniony formularz zwrotu.

Formularz zwrotu można pobrać tutaj.

Pieniądze za otrzymany towar zwracane są w przeciągu 24h po otrzymaniu przez nas przesyłki.

Prosimy o staranne pakowanie zwracanego towaru w sposób, który uchroni go przed uszkodzeniem bądź zniszczeniem podczas transportu. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy, chyba że nie został o niej właściwie poinformowany (art. 34 ust. 4). Nadmierne użycie bądź uszkodzenie produktu skutkuje prawem sprzedawcy do obciążenia konsumenta kosztami za zmniejszenie wartości zamawianego produktu. Przyjmuje się, że klient może dokonać sprawdzenia produktu w takim stopniu, w jakim mógłby to zrobić w tradycyjnym sklepie.

Towar, którego zwrot nie zostanie uznany (np. odesłany po wymaganym terminie), będzie odesłany na koszt Konsumenta.

W razie odstąpienia od umowy umowa jest uważana za niezawartą. Sklep zwraca Kupującemu wszystkie otrzymane od Kupującego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Kupującego sposobu dostarczenia innego niż najtańszy, zwykły sposób oferowany przez sklep) niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym sklep został poinformowany o prawie odstąpienia od umowy przez Kupującego.

Koszty odesłania towaru ponosi Konsument.

REKLAMACJA

Jeśli uznasz, że otrzymany produkt jest niepełnowartościowy lub dotarł do Ciebie uszkodzony, masz prawo do złożenia reklamacji.
Jeśli produkty zostały uszkodzone w trakcie dostawy, możesz wypełnić protokół szkody. W zależności od przewoźnika, odpowiednie formularze znajdziesz tutaj:

Po wypełnieniu protokołu, otrzymasz drogą mailową plik PDF. Prześlij go nam na kontakt@ekoahimsa.pl. Skontaktujemy się z przewoźnikiem i zajmiemy się resztą. Poinformujemy Cię o wszczętym postępowaniu w ciągu 2-3 dni roboczych.

W innych sytuacjach wystarczy, że wydrukujesz i wypełnisz ZGŁOSZENIE REKLAMACYJNE i dołączysz je do paczki. Możesz także wysłać zgłoszenie reklamacyjne mailem wraz ze zdjęciami lub filmem dokumentującym uszkodzenie. Po analizie przesłanych informacji będziemy mogli zdecydować, czy odesłanie produktu będzie konieczne do rozpatrzenia reklamacji. Rozpatrzymy Twoją reklamację w ciągu maksymalnie 14 dni od daty doręczenia przesyłki do siedziby firmy i odeślemy kwotę powiększoną o koszty wysyłki na wskazany nr rachunku bankowego lub wymienimy produkt na nowy (w zależności od informacji zawartej w zgłoszeniu reklamacyjnym).

Formularz reklamacji do pobrania: PDF

Produkt dodany do listy życzeń

Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.